اختراع تخت هم اتاقی مادر و شیر خوار با قابلیت چرخش و تغییر ارتفاع مادر و نوزاد
اختراع تخت مادر و نوزاد
شرایط ثبت اختراع برای ثبت کردن اختراع، مخترع باید همه مدارک هویتی خود که شامل کپی شناسنامه،‌ کارت ملی و روزنامه تاسیس برای شخص حقوقی است را در سایت آپلود کند. لازم به ذکر است که مخترع حتما مالک اختراع نیست و گاهی اختراع با سفارش شخص دیگری انجام می‌شود که مالک اصلی اختراع است. در سیستم باید یک شخص به عنوان دریافت‌کننده اختراع تعیین شود تا تمام اطلاعات مهم با پیامک یا ایمیل به او ارسال شود. علاوه براین باید برای اختراع خود نامی هم انتخاب کنید و مشخصات فنی آن را هم در سامانه وارد کنید. حق ثبت یک قرارداد دو جانبه میان شخص ثبت‌کننده و دولت است و با ایجاد این قرارداد بر اساس قانون یک حق انحصاری بیست ساله به مخترع تعلق می‌گیرد. لازم به ذکر است که شما باید اختراع خود را در زمان ثبت توصیف کنید. در همین راستا باید به نکات زیر توجه داشته باشید: زمینه کاری اختراع هدف اختراع شیوه کارکرد اختراغ مزایای اختراع تازه بودن اختراع و تفاوت آن با نمونه‌های مشابه قبلی

  • 1,684
  • 80

نوشته‌های تازه

آخرین دیدگاه‌ها

    ا

    اختراع تخت هم اتاقی مادر و شیرخوار با قابلیت چرخش و تغییر ارتفاع در سال ۱۳۹۶ در اداره اداره مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ثبت اختراع گردیده است.
    مشخصات مالکان این اختراع شامل دکتر محسن نعمتی، دکتر علی تقی پور، دکتر هاشم رودی، مهندس مجید مرادی، دکتر احمد شاه فرهت، دکتر سید محمد عبادی راد، دکتر مسعود شهابیان و دکتر غلامرضا خادمی بودند.
    مشخصات مخترعین شامل دکتر محسن نعمتی، دکتر سید محمد عبادی راد، دکتر غلامرضا خادمی، مهندس هاشم رودی، دکتر مسعود شهابیان، مهندس مجید مرادی، دکتر احمدشاه فرهت و دکتر علی تقی پور بوده‌اند!

    .

    دانلود فایل:

    ما از ایده‌های ناب شما استقبال می‌کنیم، اگر ایده‌ای دارید با ما در میان بگذارید

    09120126891

    info@elmpajooh.ac.ir

    مشهد، میدان هنرستان،شهید فکوری 30، پلاک 201، طبقه اول