سومین کتاب دکتر مسعود شهابیان، جعبه ابزار توسعه فردی (کتاب کار تعالی سرا)
سومین کتاب آقای دکتر مسعود شهابیان، "جعبه ابزار توسعه فردی" (کتاب کار تعالی سرا) در سال ۱۳۹۹ چاپ شده است. فصل‌های مختلف این کتاب شامل؛ فصل اول کلیات چشم انداز، فصل دوم ماموریت، فصل سوم…
جعبه ابزار توسعه فردی (کتاب کار تعالی سرا)

  • 1,680
  • 12

نوشته‌های تازه

آخرین دیدگاه‌ها

    سومین کتاب آقای دکتر مسعود شهابیان، “جعبه ابزار توسعه فردی” (کتاب کار تعالی سرا) در سال ۱۳۹۹ با همکاری خانم مریم صالحی مجرد در ۸۳ صفحه توسط انتشارات افرا تربت چاپ شده است. فصل‌های مختلف این کتاب شامل؛ فصل اول کلیات چشم انداز، فصل دوم ماموریت، فصل سوم استعدادها، فصل چهارم ارزش ها، فصل پنجم هدف ها، فصل ششم تصویرسازی، فصل هفتم چالش ها و برنامه عملیاتی است. در فصل هشتم مثالهایی از تعالی جویان موفق تعالی سرا آورده شده و در فصل نهم جمع‌بندی برای تعالی جویان) نگاشته شده است.

    در پشت جلد این کتاب نوشته شده: “از دیدگاه ما، هر انسانی معنای یکتایی دارد و مسیر تعالی اش یگانه و خاص و تنها خاص اوست! چشم انداز یکی از روش های قوی علم آینده پژوهی است و اثر فاخر و ارزشمندی است که ابتدا با سیر نفس سفر به درون معمولی؛ ماموریت، استعدادها و ارزش‌های خود را می یابیم و سپس اهداف بلند مدت را مشخص نموده و سپس چالش‌ها و راهکارهای آن را مشخص می‌کنیم! یادمان باشد که ما دست خداوند هستیم که از آستین انسان ها خارج شده است”.
    در پیشگفتار این کتاب ذکر شده:” فرقی نمی‌کند که هدف شما چه باشد این که فروشنده رده بالای شرکت تان یا مهندس معمار شوید یا در مدرسه بالاترین نمرات را بگیرید یا وزن خود را کم کنید یا خانه رویایی خود را بخرید يا ورزشکار حرفه ای یا ستاره موسیقی یا روزنامه نگاری معروف یا مدیری میلیاردر یا صاحب موسسه ای موفق باشید! رسیدن به همه اینها، اصول یکسانی دارد و اگر شما آنها را بیاموزید و از آنها پیروی کنید و هر روز هر کدام از آنها را با نظم به کار ببرید زندگی شما را متحول خواهد شد!
    فرقی نمی‌کند آن کار چه باشد فقط باید خودتان را انجام دهید، هیچ کس دیگری به جای شما نمی‌تواند این راه را برود! نقشه راهنمای جدید جاده موفقیت را باید خودتان طراحی کنید و خودتان اتومبیل را در این جاده برانید اگر تصمیم بگیرید که تلاش کنید به نتیجه مطلوب خواهید رسید! کتاب پیش رو نوعاً بدون معلم قابل استفاده نیست و فقط می‌تواند سرنخ به شما نشان دهد! این کتاب حاوی جملات ارزشمند انگیزش بخش و الهام دهنده است با رویکردی کاملا علمی گردآوری شده و اگر می خواهید در قرن حاضر زندگی شکوفایی داشته باشید نیاز به منتور مجرب و با درایت و آگاه از علم آینده‌پژوهی دارید که به طور حرفه‌ای اولویت بندی و استراتژی را در چشم‌انداز به شما نشان دهد و روح شما را در مسیر رسیدن به اندیشه های ژرف و بزرگتر تغذیه کند. این کتاب راه حلی واقعی برای چیزهایی که برای کسب موفقیت های بزرگ در زندگیتان نیاز دارید هر چیزی که رویایش را دارید!
    هدف این کتاب کار راهنمای گام به گام ابداع و تدوین چشم انداز فردی شماست با کشف و پرورش چشم انداز تا می‌توان آینده‌تان را همان‌طور که آرزو می‌کنید شکوهمند بسازید چشم‌انداز یک ابرهدف است که آینده بزرگ جذاب جسورانه و در عین حال دست‌یافتن را به تصویر می کشد و با حس داشتن این هدف زندگی معنادار می‌شود!

    این کتاب شامل سه بخش است که در بخش اول “پایه و اساس موفقیت” شامل ۶ پکیج کامل چشم انداز شما تدوین می‌شود. شما با کسب ماموریت خود کار را شروع می کنید و بعد به شما کمک می‌کند که رویای خود را به اهداف واقعیت تبدیل کنید. طرحی عملی برای رسیدن به آنها برنامه ریزی کنید. بعد از آن شما از قدرت باورنکردنی جملات مثبت و تصویرسازی بهره می گیرید و در فصل آخر مورد برداشتن گام‌های شجاعانه و لازم برای تحقق بخشیدن به آن رویاها و غلبه بر چالش ها و موانع راه برطرف شدن است. بخش دوم مثال ها و توضیحات تکمیلی است. بخش سوم جمع‌بندی چشم انداز و برنامه عملیاتی است. اینکه فقط بدانید چه باید بکنید کافی نیست، این کتاب موفقیت را هر روز بخوانید اطراف خود را پر از مردم موفق کنید با تیم سازی گروهی از موتور و کسانی را گرفت خداوند که شما را حمایت و تشویق کنند تا با همفکری و همراهی آنها فراز و فرودهای چشمانداز برایتان آسان‌تر شود. “

    ما از ایده‌های ناب شما استقبال می‌کنیم، اگر ایده‌ای دارید با ما در میان بگذارید

    09120126891

    info@elmpajooh.ac.ir

    مشهد، میدان هنرستان،شهید فکوری 30، پلاک 201، طبقه اول