اختراع دستگاه تسهیل و تسریع زایمان واژینال همراه با کاهش درد و اضطراب مبتنی بر هوش مصنوعی و کاهش مداخله
اختراع دستگاه زایمان یار
ثبت اختراع چیست؟ اختراعی را می توان ثبت کرد که اولا دربردارنده ی ابتکاری جدید بوده ثانیا دارای کاربرد صنعتی باشد. حال باید در نظر گرفت که ابتکار جدید به چیزی گفته می شود که در فن یا صنعت قبلی وجود نداشته باشد و اگر بخواهیم یک اختراع را از نظر کاربرد صنعتی بررسی کنیم ،اختراعی کاربردی محسوب می شود که حداقل در یک رشته از صنعت قابل ساخت یا استفاده باشد که در اینجا منظور از صنعت، معنای گسترده آن است که شامل مواردی مثل صنایع دستی، کشاورزی، ماهیگیری و خدمات نیز می شود.

  • 2,166
  • 131

نوشته‌های تازه

آخرین دیدگاه‌ها

    اختراع دستگاه تسهیل و تسریع زایمان واژینال همراه با کاهش درد و اضطراب مبتنی بر هوش مصنوعی و کاهش مداخله در سال ۱۳۹۸ ثبت اختراع گردیده است.
    مالکان این اختراع شامل مهندس جواد ملانیا، دکتر مسعود شهابیان، دکتر احمد براهویی، خانم جاودانی سریانی، دکتر عطیه محمدزاده وطن چی می‌باشند!
    مشخصات مخترعان این دستگاه شامل مهندس جواد ملانیا، دکتر مسعود شهابیان، دکتر احمد براهویی، خانم جاودانی سرایانی، دکتر عطیه محمدزاده وطنچی، دکتر نیوشا صهبایی فردوسی، دکتر سید ضیاء هجری پور رفسنجانی، دکتر مریم مسائلی، دکتر نفیسه ثقفی، دکتر صدیقه آیتی، دکتر محمد عباد رفعت و دکتر لیلا پورعلی می‌باشند.
    مطالعه و طراحی این دستگاه از سال ۱۳۹۴ آغاز گردید و نهایتاً در سال ۱۳۹۸ به اتمام رسید و ثبت اختراع آن در اداره مالکیت معنوی وابسته به ثبت اسناد و املاک کشور انجام شد.

    دانلود فایل:

    https://elmpajooh.com/wp-content/uploads/2021/10/گواهی-اختراع-زایمان-یار-.pdf

    ما از ایده‌های ناب شما استقبال می‌کنیم، اگر ایده‌ای دارید با ما در میان بگذارید

    09120126891

    info@elmpajooh.ac.ir

    مشهد، میدان هنرستان،شهید فکوری 30، پلاک 201، طبقه اول